piątek, 10 lipca 2015

Recenzja produktów kosmetycznych do oczyszczania twarzy cz.1

Jak wiadomo zadbana twarz jest bardzo ważna, ale i tu pojawiają sie wątpliwości czego użyć. Ja chcę dzisiaj zrecenzować kilka z nich i je ocenić, mam nadzieję, że kiedyś przyda wam się ona przy wyborze odpowiedniego żelu do mycia twarzy.

***

Garnier skin natural, czysta skóra 3 w 1

Żel znajduje sie w 150 ml. Producent informuje nas o tym, że zawiera w sobie:
1) Żel myjący
2) Peeling
3) Maseczkę
Gwarantuje również skuteczność w 7 dni. Rzeczywiście, już po jednym użyciu wyraźnie czuć, że skora jest gładka. Istotną wadą jest to, że myjąc twarz tym żelem odczuwałam nie miłe uczucie, ponieważ peeling jest bardzo gruby i wydaje się jak by szorował po skórze. Mając go na twarzy chciałam jak najszybciej go spłukać. Jednak plus za to, że zgodnie z informacją na etykiecie, zmniejsza błyszczenie się skóry, nie wiele ale jednak.
Ocena: 6/10

***

Nivea, żel-krem do mycia twarzy

To na pewno odkrycie miesiąca, jeśli nie kwartału. Bardzo przyjemny w stosowaniu, myjąc  nim twarz ma się wrażenie jakby coś głaskało cię delikatnie po twarzy. Śliczny zapach, który dość długo się utrzymuje. Jedną i wydaje mi się, że jedyną wadą  jest to, że nie zawiera w sobie peelingu, więc od czasu do czasu trzeba użyć jakiegoś innego aby zebrać martwy naskórek, dopiero wtedy, preparat będzie miał pole do działania.
Ocena:9/10

***

All about beauty, facial cleansing

Na temat tego produktu, nie mam dużo do powiedzenia, zwykły żel myjący do twarzy do codziennej pielęgnacji. Jego użycie jest proste a działanie nie zbyt spektakularne.
Ocena:5/10

To była pierwsza część recenzji produktów kosmetycznych do mycia twarzy już nie długo możecie się spodziewać następnej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz