niedziela, 26 lipca 2015

Rcenzja produktów do pielęgnacji twarzy cz.2

Ta część różni się od części pierwszej tym, że nie będą to produkty do oczyszczania twarzy, tylko ogółem do jej pielęgnacji.


Nivea soft, do twarzy

Muszę przyznać,że strasznie podoba mi się jego zapach. Rano świeży i pobudzający zapach twarzy jest bardzo mile widziany. Z tego względu gorąco polecam, jednak ma swoje wady. Krem dość wolno się wchłania, co jest trochę uciążliwe w dodatku skóra na drugi dzień wygląda na lekko tłustą, co na pewno nie jest zaletą. Jednak nawilża dość skutecznie, a to najważniejsze.
Ocena: 7/10


Nivea Care, lekki krem odżywczy

Jak w poprzednim przypadku, jego zapach jet fajny;świeży i odżywczy. Bardzo szybko się wchłania. dobrze nawilża i nie pozostawia tłustej nieestetycznej warstwy. Gorąco polecam!
Ocena:9.5/10


Under twenty,Pianka oczyszczająca pory

Na początku nie byłam przekonana do tego produktu. Z czasem jednak zaczęlam się do niego coraz bardziej przekonywać. Bardzo przyjemna w stosowaniu. ja wybrałam zapach arbuzowo-miętowy, który bardzo polecam. Jedyną wadą  jest to, że nie zawiera w sobie peelingu, więc trzeba go kupić osobno.
ocena: 9/10


Ziaja,Peeling enzymatyczny do skóry wrażliwej

Co chyba najważniejsze, peeling ma bardzo drobne cząsteczki, dzięki czemu nie ma  nieprzyjemnego uczucia na twarzy podczas stosowania. Wystarczy stosować raz na 4-5 dni. Małe opakowanie jest bardzo praktyczne i wygodne.
Ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz